Ansökan klar & inskickad! wiiiiee

Skickade in min ansökan till Cultural Care Au Pair igår, så nu ska den granskas, förhoppningsvis så blir den godkänd! :) Dock kommer jag inte längre i själva processen än. Jag måste på ett personligt möte med dem innan jag kan börja leta familj och just nu finns det ingen här i dalarna som kan ha det med mig. Men fick ett positivt besked igår när jag pratade med dem, om två veckor så kommer det äntligen finnas en i dalarna också! Så jag får vänta tills dess antar jag. 
 
Men det finns fördelar med att få vänta också, nu kan jag fokusera på min Au pair film som jag ska ha längre fram, och eftersom att jag inte är bäst i Imovie så lär det ta ett tag, haha! Men förhoppningsvis får jag till något bra inom en snar framtid. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback