Au Pair i USA.

Hej allesammans! Här en bloggen om mitt kommande stora äventyr. Jag längtar hur mycket som helst tills den stora dagen kommer. Men än är det långt kvar. Vad är det då den här bloggen kommer handla om? Förhoppningsvis, i början av september (eller tidigare) så åker jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år framöver. Wow, det är knappt så att jag tror det själv än faktiskt haha! Dock är det inte helt bestämt, då jag håller på med min ansökan fortfarande, men snart är den klar. Så då är det dags att leta familj! 
Så om allt går som det ska och inget oväntat händer, så då börjar snart mitt stora äventyr. Här kan ni följa hela min resa! Puss & kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback